Visita a l’ajuntament de Terrassa

El passat dijous 24 de gener els alumnes de tercer vam  anar a visitar l’Ajuntament de la nostra ciutat. Un cop allà  vam  iniciar la visita fixant-nos en els aspectes de la construcció de la façana. A continuació ens van portar a la sala de Plens on ens vam seure a les cadires dels regidors que representen els ciutadans i les ciutadanes de la nostra localitat. Tot seguit el regidor Javier García Romero ens va rebre i explicar aspectes de l’ajuntament, sala de plens, i del seu càrrec així com també les funcions de l’alcalde Alfredo Vega. Els alumnes li vam poder fer  tot tipus de preguntes i al final ens vam fer una fotografia de grup amb ell. Seguidament ens vam dirigir al despatx de l’alcalde, on els que vam  voler vam poder signar “El llibre d’honor dels nens i nenes”. Ha estat una visita molt interessant, hem après moltes coses sobre l’ajuntament i el seu funcionament.