Comunicat als pares

Benvolgudes famílies:

Arrel d’unes informacions que han corregut per la xarxa el dijous 17 de març de 2016 vam tenir una reunió amb les famílies dels alumnes de 4t. on es va llegir un comunicat que volem compartir amb tots vosaltres. Ho podeu llegir entrant a la web de l’escola.

Agraïm les mostres de solidaritat i estimació que hem rebut.

L’equip de mestres

Com a equip directiu i claustre de mestres de l’Escola França us volem comunicar que hi ha hagut una publicació als mitjans tecnològics  actuals (facebook, whatsapp, gmail…) on es relaten un fets que afecten al nostre centre i als professionals que hi treballem. Tenim en compte, també, que perjudica a tota la comunitat educativa.

Aquests fets han  estat penjats per una família d’una alumna del nivell de 4t., i per això us hem reunit a vosaltres.  Al llarg del curs de de l’escola , com sempre,  s’ha estat treballant i s’ha fet feina conjuntament amb l’Inspecció Educativa i l’EAP.

Us hem de dir que des de l’escola es fa un seguiment dels alumnes per tal de garantir una bona atenció.

Us podem garantir que tots els alumnes de la nostra escola, és a dir, els vostres fills, estan ben atesos .

Us demanem que davant de qualsevol qüestió educativa referent als vostres fills vingueu a l’escola perquè sempre tenim les portes obertes.

Tingueu present que a través de les noves tecnologies la difusió de les informacions es projecten en progressió geomètrica.

També heu de saber que davant d’un escrit on es parli de qualsevol entitat o persona que hi treballi  dóna el dret a exercir un procés legal que ampari als professionals.

Com a professionals d’aquest centre estem molt dolguts pels fets d’aquests últims dies i agraïts del suport que hem rebut de moltes persones i entitats.

Agraïm la vostra assistència a aquesta reunió, a la confiança que heu dipositat en el centre, i us demanem que ens feu costat davant d’aquesta situació.