Scratch Challenge

Scratch Challenge és una proposta dirigida als docents i a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària (3r, 4t, 5è i 6è) i de 1r i 2n d’ESO dels centres educatius de Catalunya. Els centres han de presentar un projecte fruit del treball de l’alumnat durant el curs en l’entorn Scratch.

Aquest, pretén fomentar l’aprenentatge de la programació entre els docents i l’alumnat com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula mitjançant el desenvolupament de projectes a través del llenguatge Scratch i premiar-ne les propostes més reeixides.

La nostra escola ha participat amb projectes elaborats per alumnes de sisè i ha estat seleccionada per la fase final que es durà a terme el pròxim 10 de juny a la Fira de Barcelona. Els projectes més votats seran els guanyadors per això us animo a participar en aquest esdeveniment, que està ple d’activitats (més informació clica la imatge) per a tots els alumnes, l’únic que heu de fer és fer la inscripció a través del següent enllaç.