Informacions: Entrevistes de final de curs

Benvolgudes famílies,

Us volem informar de l’organització per a les entrevistes personalitzades que es duran a terme a partir de l’11 i fins al 18 de juny.

• Cal que accediu a aquest aplicactiu per reservar cita prèvia. Ho podreu fer a partir del 8 de juny al llarg del matí
      • Les entrevistes seran presencials i en cas que algun tutor/a pertanyi a un col·lectiu vulnerable o no pugui assistir a l’escola, es farà telemàticament. Tal com us vam informar, seguint les indicacions del Departament d’Educació, només podrà assistir al centre l’infant i un dels seus progenitors.
      • En cas que l’entrevista sigui telemàtica perquè el docent no pugui assistir a l’escola, podreu venir a recollir tot el material i els informes de qualificacions entre els dies 11 i 18 de juny. Només podrà entrar una família simultàniament, us demanem una mica de paciència i comprensió.
      • És recomanable portar una bossa o motxilla per recollir el material dels infants que va quedar a les aules.

Cal que tingueu clar que les mesures no les determina l’Escola sinó que són definides pel Departament d’Educació i què les hem de complir estrictament:

• L’entrada serà per la porta del Carrer Frederic Soler. El vostre tutor/a us vindrà a buscar personalment a la porta a l’hora reservada. No podeu accedir al recinte escolar sols.
      • Està recomanat l’ús de la mascareta pels infants i és obligatori pels adults.
      • Cal respectar totes recomanacions que us faci el personal del centre.

Equip Directiu

ESCOLA FRANÇA