3r: Activitats per al 27 d’abril

RECORDEU QUE TOTES LES ACTIVITATS LES PODEU IMPRIMIR, FER EN UN FULL A PART O FER-LES TOTES EN UNA MATEIXA LLIBRETA. TOTES LES ACTIVITATS LES PODEU ENVIAR A TRAVÉS DE LA BÚSTIA QUE TENIU AL BLOG, VIGILEU, NO US EQUIVOQUEU DE CLASSE! AQUEST AVÍS SERVEIX PER TOT EL CONFINAMENT.

CATALÀ:

Avui us deixem una comprensió oral sobre la festa major de Terrassa de l’any 2018. Estigueu molt atents i atentes i segur que podreu completar totes les preguntes. Ànims!

Aquí us deixem les solucions.

ATENCIÓ, ATENCIÓ❗❗

Veient l’èxit que va tenir el joc de restes amb tota la classe, volem repetir!! Us informem que les partides seran jocs de càlcul ràpid (sumes i restes) i caldrà que fem equips. El sistema serà molt senzill i quedarem demà 28/04/2020 a les 11:30h per jugar. Per unir-vos demà a la partida haureu de:

1.Entrar en aquest link

2.Clicar sobre la fletxa PLAY.

3.Escriviu el vostre nom real. No cal el cognom però no poseu pseudònims.

4.A la pantalla que us apareixerà heu d’entrar a l’opció PRIVATE (a la part superior dreta).

5.Poseu la contrasenya: 12345

6.Allà trobareu vàries partides de l’Escola França. Us podeu unir a la que vulgueu perquè s’aniran iniciant a mesura que estiguin plenes.

7.Un cop a dins cal que espereu uns segons a que l’administrador de la partida l’inici, tingueu paciència.

8.Quan acabi la partida podeu tornar a entrar-ne una altra.

MÚSICA:

-Dansa-Joc: L’Hereu Riera. A veure si pots aprendre el joc que et proposo en aquest vídeo. Si voleu gravar-vos amb vídeo el penjarem al Mur de la classe:)

-Si vols saber més coses d’aquesta cançó llegeix la seva història.

Coneixeu el mur ESCOLA VERDA?

Feu-li una ullada, segur que us agrada!

Cliqueu!

L’HORT DE L’ESCOLA… A CASA!