Setmana de Prevenció de Residus

La nostra escola participa a la Setmana de Prevenció de Residus que es fa a nivell Europeu amb els següents objectius:

Sensibilitzar sobre l’excés de residus

• Produir millor
  • Consumir millor
  • Perllongar la vida dels residus
  • Tirar menys residus

Activitat 1: El dia sense paper a l’escola.

El dimecres 23 de novembre treballarem sense paper. Primer de tot haurem comptat el paper que utilitzem al llarg d’un dia. Després farem el “Dia sense paper” i posteriorment hauríem de fer un compromís a nivell de tota l’escola per reduir la despesa de paper.

Activitat 2: Reciclatge, el tema d’aquest trimestre

A Ed. Infantil i C. Inicial treballaran la classificació de deixalles i a C. Mitjà i C. Superior reflexionaran sobre les tres RRR (Reduir, Reutilitzar i Reciclar). Aquí podeu veure el document

Activitat 3: Reciclart

Donar l’opció que l’alumnat o les famílies que vulguin puguin col•laborar elaborant objectes amb material reciclat. Es farà una exposició al vestíbul de l’escola.