3r: Etapes de la Història

Aquest trimestre hem fet un projecte sobre Terrassa. Hem estat estudiant la nostra ciutat al llarg de la història i hem après moltes coses!! Quins canvis al llarg de la història!!!

A partir d’aquest treball i gràcies a la curiositat dels alumnes hem ampliat el nostre coneixement anant-nos a  la història de la humanitat passant per totes les edats.  Hem vist vídeos, i alguns nens i nenes, han portat informació que ens ha ajudat a comprendre  el dia d’avui tot entenent el nostre passat.

Com ens hem entusiasmat en aquest projecte vam decidir treballar cada edat  i representar-la en forma de teatre per grups.

Aquí teniu el resultat del nostre treball. Tot els diàlegs han estat creats únicament pels alumnes.  Ens ho hem passat genial i donem les gràcies als pares per la seva col·laboració.