3r: Visita a la fàbrica Danone

Avui dia 31 de gener els alumnes de 3r hem anat a visitar la fàbrica Danone de Parets del Vallès.

En Joan ens ha rebut i ens ha portat  a la zona per a les escoles.  Primer ens ha fet unes preguntes sobre el que sabem dels làctics i tot seguit hem vist un vídeo sobre l’origen de DANONE. L’inici el iogurt es venia a les farmàcies perquè era considerat un medicament els iogurts tenen uns bacteris bons. Tot seguit hem anat a la zona de fàbrica i darrera dels vidres hem pogut observar una part de la producció dels iogurts. Hem après el procés d’elaboració del iogurt, ha estat un aprenentatge divertit amb els personatges Filo i Bulgui que ens han ajudat a entendre el procés de fermentació dels làctics.  També hem recordat la importància de l’esmorzar i de la dieta saludable. Seguidament hem anat al laboratori i hem pogut personalitzar el nostre iogurt. També hem degustat dos dels productes Danone. Per últim hem fet un petit concurs d’endevinar preguntes sobre el que ens han explicat a la ruleta Danone i hem aconseguit un premi.  Hem marxat ben carregats de làctics boníssims!

Finalitzada l’activitat  hem tornat cap a Terrassa i  ens hem dirigit cap al parc de de Sant Jordi a dinar. Després de dinar hem estat jugant una estona.

Ens hem divertit i hem après molt!