Cursa d’orientació amb codis QR

A la darrera sessió d’Educació Física, els alumnes de tercer han realitzat una cursa d’orientació a l’escola. A banda dels continguts propis de l’orientació, ha estat una cursa una mica especial ja que hem utilitzat les tablets com a eina de treball. Els diferents equips s’han mogut per l’escola buscant les fites marcades en un plànol i que a través d’un codi QR reconegut per la tablet, els donava una lletra que, al final de la cursa, els permetria descobrir una paraula misteriosa.

Gràcies a activitats com aquestes, des de l’escola volem potenciar el desenvolupament de la competència digital dels nostres alumnes tot integrant les noves tecnologies a la major part de les àrees del currículum de primària. L’experiència ha estat molt positiva.