5è Cantània: Les portes del món

Ahir, les nenes i nens de 5è han participat a la Cantània d’enguany, composada per la Raquel Garcia Tomàs i que pren per nom  “Les portes del món”. L’alumnat de l’escola s’ha endinsat en l’univers de la Sara, una nena cega que viatja fent una volta al món imaginària anant i tornant del tren de rodalies tot visitant els veïns de la seva escala. Tot això a través del cant i l’expressió corporal amb un cor infantil format per vuit-centes nenes i nens d’altres escoles de Catalunya i acompanyats per una orquestra de músics professionals en directe. En definitiva, ha estat una experiència molt emocionant que els ha permès mostrar tot allò que han treballat a l’aula de música durant els últims mesos.