5è A: Sortida a la Serra de l’Obac

El passat divendres dia 27 de setembre, els alumnes de 5è vam anar al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac.

El nostre objectiu era estudiar de prop l’ecosistema mediterrani, ja que teníem la possibilitat de fer-ho.
Quan vam arribar al parc natural, el primer que vam fer va ser esmorzar al costat de la Casanova de l’Obac. A continuació, allà mateix, vam començar a prendre apunts sobre el paisatge que podíem observar. Llavors, ens vam endinsar al bosc i vam iniciar l’itinerari des de la casa de la Pastora, passant per l’Obac Vell, el turó Roig, la font de la Portella, el pou de glaç i per últim una carbonera. Després vam tornar a l’era de la casa vella per dinar i jugar una estona.

En general, ens ho vam passar molt bé perquè vam estar tots junts al bosc, vam aprendre moltes coses sobre la flora, la fauna i les roques del parc; també ens van explicar com vivien els seus habitants fa molts anys. Gràcies a aquesta sortida hem après tot això i més.

Alumnes de 5è A