P5: Activitats per al 7 de maig

PSICOMOTRICITAT:

Aquesta setmana us proposo 2 activitats. Podeu fer-ne una o les dues.

– Jocs tradicionals. Heu de preguntar al pare, a la mare, a l’avi o a l’àvia a quins jocs jugàven quan eren petits. Poden ser jocs de taula o jocs que jugàven amb els seus amics a l’hora del pati, com per exemple: la xarranca, algun joc amb bales (caniques), el joc del FIL…

– Fer un just dance. Podeu escolliu el just dance que us agradi i fer-lo. També podeu escollir una cançó i ballar lliurement o fins i tot inventar-vos una coreografia. Es tracta de moure el cos!

Recordeu que podeu enviar una foto o un vídeo a la bústia de la classe o al meu correu. !!!

MÚSICA:

-Canta amb la Dàmaris les notes de l’escala musical

-Escolta la cançó del Rossinyol cantada per en Manel Lluís i després per la Joan Baez. Amb els ulls tancats pots saber si és un home o una dona qui canta la cançó?

Aquesta és una cançó tradicional catalana que explica la història molt antiga: Una noia  li diu al rossinyol que porti un missatge a la seva família que viu lluny.

ANGLÈS:

Clica la imatge:

1. Avui recordarem aquest vídeo que ens explica el temps que fa en anglès

Posa-ho les vegades que vulguis, balla, canta i recorda:

SUNNY: Fa sol.

CLOUDY: Està núvol.

RAINY: Plou

SNOWY: Neva

Segur que ho has fet genial!!!!❤👏

1. Ara feu un dibuix amb el títol “THE WEATHER”, dibuixeu, pinteu i copieu el nom del temps que fa avui. Així:

1. Envieu-m’ho per correu si us plau.

Us deixo uns vídeos d’unes cançons en anglès que segur que us agradaran.

😘😘😘

KISSES