Horaris de les trobades virtuals

Des de l’Escola sempre hem considerat important l’acompanyament emocional de tots els infants i és per això que l’acció tutorial té un paper prioritari en el nostre projecte educatiu. Veient que la situació de confinament s’ha allargat, volem mirar de mantenir un contacte directe amb tots els nens i nenes i per tant a partir de la setmana vinent organitzarem trobades virtuals a través de l’aplicació Meet.

Us donem algunes pautes a seguir per tal de facilitar el funcionament de l’activitat:

1-Des de P3 fins a 4t tindreu una icona amb l’enllaç a la videoconferència. Aquesta icona la trobareu a les activitats de cada dia, just a la part inferior de curs corresponent.

2-Els cursos de Cinquè i Sisè es connectaran amb la icona que trobaran dins l’entorn del Classroom. Els mestres de Cicle Superior us faran arribar un correu electrònic i ho anunciaran al tauler.

3-Us adjuntem un enllaç a la pàgina web on hi ha el detall del dia i hora de les videoconferències setmanals previstes, perquè us pugueu organitzar: http://www.escolafranca.cat/?page_id=13449

4-Si utilitzeu l’ordinador no cal que descarregueu cap aplicació. Si ho feu des d’un mòbil o una tauleta caldrà que instal·leu l’aplicació MEET de Google. Seguiu les instruccions quan cliqueu l’enllaç.

5-MOLT IMPORTANT: Heu d’entrar amb el micròfon apagat i el mestre ja us donarà torn de paraula. Som molta gent i pot ser un descontrol si els nens i nenes tenen els micròfons oberts.

Cal que tingueu en compte que aquesta activitat la farem cada setmana, per tant si per algun motiu no us podeu connectar no passa res, ens veurem en una altra ocasió.

Finalment us demanem paciència i comprensió per aquesta proposta, hi ha molts condicionants tècnics que poden afectar al funcionament.

Esperem que la idea us agradi tant com a nosaltres i que gaudim tots plegats.