Diada de Sant Jordi

Aquestes són les activitats previstes per celebrar la Diada de Sant Jordi :

Divendres 20 d’abril:
– els alumnes de 5è representaran contes tradicionals als nens i nenes de l’escola mentre que els de 6è aniran a la Residència d’avis de la Fundació Vallparadís a fer la Llegenda de Sant Jordi.
– es farà l’entrega de premis dels Jocs Florals per l’alumnat de C. Mitjà.
– els altres cicles també faran activitats relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

Dilluns 23 d’abril:
Al matí es farà la representació de la Llegenda de Sant Jordi per part de l’alumnat de 6è als companys/es de l’escola i l’entrega de premis dels Jocs Florals de C.Superior.

A la tarda, a les 15:15h, hi haurà les danses tradicionals al pati. Tots els familiars hi sou convidats.
*Els nens/nenes han de venir a l’escola per ballar les danses amb pantalons/faldilla de color fosc i samarreta/camisa de color blanc.

L’AMPA vendrà llibres al pati de l’escola. Animeu-vos a comprar i… a llegir. Excepcionalment els alumnes de Primària poden portar diners a l’escola.

Esperem que gaudiu de la Festa

El claustre de professors