Recomanacions per al dia 27/03/2020

Les recomanacions de cada curs per al dia d’avui són:

P3

• Fem sèries!! Aquí teniu un video de com ho podem fer amb materials que tinguem a casa.
      • Aquí teniu un joc per fer seriacions. Trieu el de P3. FEM SÈRIES
  • P4
      • Ara que ja coneixem les formes geomètriques bàsiques (cercle, quadrat, triangle i rectangle) ho passarem molt bé jugant a aquestes activitats: Un món ple de formes geomètriques.
      • Recordeu la cançó dels colors en anglès?
      • Psicomotricitat: Avui una mica de ioga. Recordeu que us podeu gravar i pujar el vídeo perquè el vegin la resta de nens i nenes de l’escola. Seguiu aquest enllaç per fer-ho.

P5

• Fa uns dies vam veure una presentació de la primavera. Avui farem puzzles, aparellarem  les imatges que són iguals trobarem paraules en una sopa de lletres… i tot estarà relacionat amb la primavera. Què bé us ho passareu! ANEM A JUGAR!

PRIMER

• Matemàtiques: Fer una sessió de l’aplicació Bmath (us vam explicar com fer-ho a les recomanacions del dia 17 de març)
      • Castellano: MIra esta ficha de vocabulario  Escribe en una hoja las palabras relacionadas con cada oficio. Recuerda poner EL/LA. EL casco, LA sartén… Haz también el dibujo
      • Plàstica: Amb un tub de paper de vàter i prenent de model aquests personatges, elabora el que més t’agradi.
      • Religió: En aquest enllaç teniu un vídeo sobre la Setmana Santa i un full amb dibuixos per pintar.
      • Ed. Física: Avui una mica de ioga. Recordeu que us podeu gravar i pujar el vídeo perquè el vegin la resta de nens i nenes de l’escola. Seguiu aquest enllaç per fer-ho.

SEGON

• Castellano: Haz esta lectura y después su comprensión: “La vaca “   (no es necesario imprimir la actividad, lo podéis contestar en una hoja o cuaderno)
      • Plàstica: Pots fer un animal vertebrat amb el tub del paper de vàter.

TERCER

• Matemàtiques: Fer una sessió de l’aplicació Bmath (us vam explicar com fer-ho a les recomanacions del dia 23 de març)
      • Castellano: La Luna. Abre la ficha y completa las actividades en una hoja
      • Ed. Física: Feu alguna d‘aquestes activitats. Recordeu que us podeu gravar i pujar el vídeo perquè el vegin la resta de nens i nenes de l’escola. Seguiu aquest enllaç per fer-ho.

QUART

• Matemàtiques: recordem el tema de les hores.
      • Català: No t’obilidis dels punts i les comes
      • Religió: Continuar amb el lapbook que vam explicar a les recomanacions del dia 24 de març.

CINQUÈ

• Matemàtiques: Prepareu-vos perquè dilluns 30 quedarem per fer partides online amb els nens i nenes de la classe. Llegiu les instruccions per veure l’horari i el que heu de preparar.
      • Català: Animeu-vos a fer aquesta activitat, us agradarà!
      • Ed. Física: T’animes a practicar zumba? Practica unes quantes vegades i animat a penjar el vídeo al web de l’escola.

SISÈ

• Català:  Inspireu-vos i comenceu a crear el vostre poema. Pot rimar o no, amb  la llargada que vulgueu… Recordeu que podeu canviar l’ordre de les paraules del vers, es poden repetir paraules, fer comparacions i metàfores…No us amoïneu si us costa una mica. Escriure poesia no és fàcil. Ho escriviu en un document del drive en la carpeta compartida de cada sisè i us anirem comentant i fent suggeriments.
      • Castellano: Hoy trevistamos a un familiar.
      • Medi: Aprofiteu una estona per aprendre o repassar els països i les capitals dels diferents països europeus. Si ja els sabeu perfectament perquè no proveu d’aprendre en anglès? A la part superior de la pàgina del joc hi ha una opció per canviar l’idioma. Busqueu “English”
      • English: Canteu i memoritzeu les rimes que us proposo mentre repasseu time and more.