Recomanacions per al dia 25/03/2020

Les recomanacions de cada curs per al dia d’avui són:

P3

P4

• Avui començarem amb un conte que ens ensenya com no sempre el que ens sembla més bonic és el millor. Es diu “Porta’m a casa”.
      • Música: Al bloc de música de l’escola hi trobareu l’audició de la “Primavera” de Vivaldi escolteu-la estirats tranquil·lament i pensant en què us fa imaginar.
      • Si finalment voleu una sorpresa, cliqueu… I quan ho hàgiu provat vosaltres, feu que ho faci la vostra família, al·lucinaran!!!
      • Psicomotricitat: Fer una estona de ball amb tota la família.

P5

• Hi havia una vegada una balena que volia fer amics, però tothom li tenia por perquè era molt gran fins que un diaSi voleu saber que va passar mireu aquest conte: “Whale”.Després de mirar aquest conte podeu parlar amb els pares sobre la importància de respectar els altres i acceptar que tots som iguals, però cadascun de nosaltres amb les seves diferències.Podem realitzar un autoretrat, el retallem i podem emmarcar-lo amb sanefes, gomets… Segur que trobem un lloc ben bonic a casa on el posarem perquè tota la família en pugui gaudir.
      • Música: Practicar el pas de polca (punta-peu/punta-peu i tres salts lateral) amb La polca del papa
      • Psicomotricitat: Fer una estona de ball amb tota la família.

PRIMER

• Matemàtiques: Fer una sessió de l’aplicació Bmath (us vam explicar com fer-ho a les recomanacions del dia 17 de març)
      • Matemàtiques: Seguiu amb les activitats proposades dilluns, 23 de març
      • English: Canteu i balleu “This is me!”. Ara podeu fer aquest joc.
      • Música: Escolta i juga amb El vol del borinot

SEGON

• Matemàtiques: Seguiu amb les activitats proposades dilluns, 23 de març
      • English: Expliquem en veu alta el conte ‘’We are going on a bear hunt’’
      • Música:Cantar les cançons de la Clika: Capità (Lletra i Coreografia)

TERCER

• Matemàtiques: Fer una sessió de l’aplicació Bmath (us vam explicar com fer-ho a les recomanacions del dia 23 de març)
      • Matemàtiques: Us deixem un enllaç per treballar la resolució de problemes amb diferents nivells i operacions.
      • Català: Avui us portem un vídeo molt senzill on heu de treballar exclusivament amb els ulls. Sembla molt senzill, però quan portes una estona….
      • Medi: Recordes les funcions dels aliments? T’animem a jugar a aquest joc.
      • Música: Cantar la Clàudia Sol: Fa (Lletra)

QUART

• Català: Us animem a treballar la e i la o.
      • Valors: descobreix un internet  segur. Us proposem fer una reflexió per escrit en un full.
      • Música: Cantar les cançons de Cantània: La creació de la Sara
      • Religió: Continuar amb el lapbook que vam explicar a les recomanacions del dia 24 de març.

CINQUÈ

• Medi: Com bé sabeu, als hospitals estan vivint moments de molta dificultat i tensió. Què us sembla si ens solidaritzem amb tota aquella gent que està treballant a primera línia, com són tot el personal sanitari, i amb tots aquells que, per desgràcia, estan patint les conseqüències del Covid-19?

Us animem a què escriviu una carta adreçada als pacients i personal sanitari de l’Hospital de Terrassa donant-los tot el suport i els ànims per a què aquests dies difícils siguin una mica més suportables.

La carta, haureu de penjar-la a una carpeta que hem creat al Drive, amb el nom de CARTES DE SUPORT. És important que al títol del document, poseu el vostre nom per saber de qui és la carta.

Haurieu de penjar el document entre avui i  demà, així podrem corregir totes les cartes i enviar-les aquest cap de setmana.

• Català: full diari del vostre diari personal.
      • Música: Repassar La hierbabuena (Partitura)

SISÈ

La carta, haureu de penjar-la a una carpeta que hem creat al Drive de cada grup de 6è, amb el nom de CARTES DE SUPORT. És important que al títol del document, poseu el vostre nom per saber de qui és la carta.

Haurieu de penjar el document entre avui i el demà, així podrem corregir totes les cartes i enviar-les aquest cap de setmana.

• Música: Oh, when the saints (Partitura)