Patins a l’Escola

Per acabar aquest trimestre i la unitat sobre rodes, els nens i nenes de cicle superior, han gaudit de dues sessions per treballar amb els patins en línia. Gràcies a la col·laboració de molts d’ells, hem aconseguit tenir un parell de patins per cada nen i hem pogut iniciar-nos en el món d’aquest esport.

A través dels patins en línia hem treballat continguts generals tan importants com ara l’equilibri, la postura, els eixos corporals… i continguts més específics com la propulsió, la frenada, el gir, les caigudes… Tot això sense deixar de banda aspectes més actitudinals com la cooperació, l’esperit de superació, les ganes provar noves experiències…

Us deixem algunes fotos de les sessions i us animem a que seguir practicant aquest esport. Recordeu que a la secció activitats per als alumnes del nostre web trobareu un vídeo amb alguns exercicis i consells que us poden ajudar.