Protagonista de la setmana

Aquesta setmana hem començat a P3 el PROTAGONISTA DE LA SETMANA.

El vostre fill/a s’ emportarà a casa la maleta viatgera amb el titella de la classe “en Tabalet i en Patufet”. Haureu de tenir cura del titella durant aquest cap de setmana i tornar la maleta a l’ escola el proper DILLUNS, ja que durant aquesta setmana el vostre fill/a serà el PROTAGONISTA DE LA SETMANA. Dins la maleta podeu portar objectes o coses dels vostres fills/es: fotos de quan eren petits, alguna joguina preferida, objectes personals… que ens ensenyaran a classe durant aquesta setmana i en parlarem tots plegats.

A la llibreta viatgera podeu enganxar fotos de tot allò que heu fet el cap de setmana amb el titella i fer-nos un petit escrit. Així el vostre fill/a ens pot explicar el que ha fet. Esperem que ens ajudeu en aquesta tasca i col·laboreu amb l’ escola, per tal de que els vostres fills i filles gaudeixin d’ aquest bonic treball.

Us agraïm molt la vostra col·laboració!!  Moltes gràcies famílies!!