4t- Taller del paisatge de mar i muntanya

Les i els alumnes de 4t vam fer un taller del paisatge de mar a muntanya. Teníem unes maquetes amb el relleu del paisatge dividit en 4 trossos: costa, plana, pre-Pirineu i Pirineu. Primer ens van fer una petita explicació. A continuació el Sergi ens va donar material per posar elements en el paisatge: arbres, rius, cases, escoles, hospitals, fàbriques, carreteres, ferrocarrils, camps de conreu, etc…. Vam aprendre que a cada zona hi havia quantitats diferents dels elements que teníem. A la costa hi ha grans ciutats, molts edificis, indústries, autopistes, trens, ports i aeroports. A la plana hi vam posar camps de conreu, granges i pobles mitjans. I per acabar, a la zona de muntanya hi ha pobles petits, boscos, poques carreteres i l’inici dels rius.
Aquest taller va ser molt divertit i molt interessant i vam aprendre moltes coses. Ens van donar molta informació que ens ajudarà a treballar i aprendre més a la classe.

Fotos de l’activitat