Taller d’esmorzar saludable

Els alumnes de tercer aquesta setmana hem realitzat a classe el taller d’Esmorzar saludable amb la Matilde.

Ens hem distribuït per grups preparant la diversitat d’aliments d’un esmorzar saludable: broquetes de fruita, entrepans vegetals, pa torrat amb melmelada, pa amb oli i tomàquet amb gall d’indi, macedònia de fruites amb iogurt i suc de taronja natural. Hem treballat de valent!!

Després hem recordat que un esmorzar adequat ajuda a cobrir els requeriments energètics i nutricionals. També millora el rendiment físic i intel·lectual, ajuda a prevenir problemes de salut. És molt recomanable esmorzar a casa, abans d’anar a l’escola, asseguts a taula, amb temps suficient i a ser possible acompanyats.

L’esmorzar hauria de ser cada dia diferent i equilibrat, per tant hauria de contenir una varietat d’aliments amb els nutrients necessaris: farinacis, làctics i fruita.