3ª JORNADA D’INTERCANVI XEST

Avui, dia 16 de novembre, a la Biblioteca Central de Terrassa, ha tingut lloc la 3ª Jornada d’intercanvi  XEST (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Terrassa).

L’objectiu d’aquesta trobada ha estat presentar els projectes que, diferents escoles de Terrassa, duem a terme amb la finalitat de millorar el medi ambient i contribuir a la sostenibilitat del nostre planeta.

L’Escola França hem presentat el nostre projecte del compost, on dos alumnes de 6è, com a representants de l’escola, han explicat el procés que segueix i quina és la finalitat de produir-lo. A més a més, hem presentat l’inici d’un projecte que hem començat on s’exposen els avantatges i desavantatges del famós nou mitjà de transport: el patinet elèctric, així com l’esborrany de la normativa legal que està previst que s’estableixi per a aquest tipus de vehicles.

Ha estat una jornada molt interessant on hem après d’altres escoles i em pogut veure que hi som molts els que estem lluitant per millorar el nostre planeta.