Cros escolar cancel.lat

Us fem arribar el comunicat dels organitzadors del Cros escolar que s’hauria de celebrarvdiumenge:

Benvolguts,
Després de les inusuals pluges patides a la ciutat aquest dijous , ens veiem obligats a ajornar el Cros Escolar 18/19 com que aquestes pluges han fet malbé part del circuit que normalment s’utilitza per a aquesta jornada.Aquests desperfectes no garanteixen la seguretat dels més de 4000 esportistes que ja s’havien inscrit, a aquesta situació s’hi suma la previsió de pluges per al cap de setmana que dificultarien encara més el bon desenvolupament de la jornada.Un cop finalitzada una reunió amb els serveis pertinents de l’Ajuntament de Terrassa, s’ha decidit per a garantir la seguretat dels participants posposar el Cros per a pròximes dates de les quals informarem aviat.Moltes gràcies per endavant.