Visita a l’Ajuntament de Terrassa

Avui dia 4 d’abril els alumnes de tercer hem anat a visitar l’Ajuntament de la nostra ciutat. Un cop hem arribat ens ha rebut la Pilar i ens ha explicat aspectes de la construcció de la façana. A continuació ens han portat a la sala de Plens on ens hem assegut a les cadires on seuen els regidors que representen els ciutadans i les ciutadanes de la localitat.  Allà ens han explicat el funcionament de la sala i els ornaments. Tot seguit l’Alcalde, Alfredo Vega López, ens ha vingut a veure i ens ha explicat coses sobre el seu càrrec i les seves funcions. Els alumnes li hem pogut fer tot tipus de preguntes i al final ens hem fet una fotografia de grup amb l’alcalde. Després ens hem dirigit al despatx de l’alcalde i allà ens han explicat una història i em descobert una porta secreta. També tots hem signat un llibre  “El llibre d’honor dels nens i nenes” on signen els nens de Terrassa. Per acabar al sortir ens han donat un retolador i un quadernet d’activitats sobre l’Ajuntament.

Hem après moltes coses i ens ha agradat la visita.