ExpoEspanya

Enguany els i les alumnes de 5è de primària de l’Escola França han realitzat, durant tot el curs, un projecte interdisciplinar sobre Espanya. S’ha treballat des de totes les àrees i hi ha col•laborat tots els mestres i les mestres que intervenen amb aquests alumnes.

Ha estat un treball cooperatiu on s’han fet grups heterogenis entre els dos grups d’alumnes de 5è.

Durant aquest temps s’ha fet un estudi d’una Comunitat Autònoma en quant a geografia, història, circuits turístics, plats típics, actualitat, personatges rellevants, etc….

El resultat de tot això ha estat la gran exposició-museu “Expo Espanya” que s’ha muntat el dia 9 de juny al gimnàs del nostre centre.

Per tal de compartir la informació, al llarg del dia d’avui han anat passant tots els alumnes de l’escola des de P-3 fins a 5è. han visitat l’exposició amb forma de paradetes de palau firal i on es feia una avaluació dels assistents.

També ha estat molt interessant el fet que els visitants podien fer una petita gimcana  de preguntes sobre les diferents comunitats.

Aquí us deixem algunes imatges.