Tallers a P3

Les Marietes i Papallones hem fet uns tallers amb l’Alba i l’Andrea que estan fent aquest curs les pràctiques a la nostra escola.

L’Alba ha fet el taller d’art. Els més petits de l’escola han pogut experimentar pintant amb diferents vegetals, amb xocolata, amb espuma d’afaitar i amb gel de colors.

L’Andrea ha portat a terme el taller d’experimentació on a través dels sentits els nens han pogut tocar, sentir, i  experimentar amb  arròs, farina, pasta de sal… i on també han pogut sentir amb el seu propi cos diferents textures (cotó, paper de bombolles, catifes…)

També hem pogut gaudir d’un espai matemàtic on hem presentat diferents propostes als infants i on hem treballat  conceptes de numeració, de  geometria, de construcció… i tot a través del joc.