6è: Taller electricitat

El passat 29 de març de 2017, els alumnes de 6è de l’escola França hem anat al MNACTEC a fer un taller sobre l’electricitat i el magnetisme, ja que  l’estem treballant a classe.

Primer de tot, hem entrat a una sala on un monitor ens ha explicat coses sobre l’electricitat tan importants com què és un àtom i de què està format. Seguidament, ens ha proposat fer uns experiments  per saber quins materials són conductors i quins aïllants. A continuació, ens ha explicat el que era l’electricitat estàtica i, per tal de veure-ho més clar, hem manipulat uns objectes per entendre-ho millor. Més tard, el monitor ha triat una nena per ensenyar l’invent del senyor Vandergraaff per demostrar que les persones som conductores d’electricitat.

En sortir de la sala, el monitor ens ha portat fins a la gàbia de Faraday, on hi ha aparells d’alta tensió i hem après que segons la intensitat de l’electricitat, aquesta té un color o un altre.

En general, aquesta sortida ens ha agradat molt a tots, perquè hem après coses noves.