4t: Taller de mar i muntanya

Els alumnes de 4t. hem fet un taller a l’escola relacionat amb el projecte de Catalunya. Ens han portat unes maquetes per estudiar el relleu de les diferents zones: costa, plana, i muntanya. Hem pogut entendre quins són els elements de la natura que el configuren: la costa, la platja, els penya-segats, la plana i la muntanya. També hem fet un treball de grup per anar situant diferents elements del paisatge en relleus diferents: cases, edificis de serveis, fàbriques, vies de comunicació (carreteres, tren, avions, vaixells), camps de conreu, boscos, etc… Una altra cosa que hem après és que el paisatge va variant per factors naturals (vent, pluja, etc… ) i per l’acció humana i les seves necessitats ( cases, conreus, fàbriques,etc…). Ens ho hem passat molt bé participant i aprenent .