Vídeo conferència amb Florida

El dia 15 de desembre els alumnes de 5è A i B s’ han reunit en una classe i han fet preguntes als alumnes de l’ escola de Florida. També els han fet una demostració de com fer del Caga Tió. Ells ens han explicat com decoren les cases amb l’ arbre de Nadal , qui els porta els regals i moltes tradicions del país com la dels Elfs que els vigilen per comprovar si es porten bé. Els alumnes han participat amb molt d’ entusiasme i il·lusió.

El dia 16 de desembre els alumnes de 6è A i B van estar a l’ aula de Música per poder comunicar-se amb els alumnes de l’ escola de Lakeland. Van fer entre els alumnes un intercanvi de costums nadalenques i els nostres alumnes de 6è van fer una petita demostració de com es juga al Quinto a Terrassa.
Aquesta activitat pretén fer un aprenentatge més real de la llengua oral anglesa. Posteriorment els alumnes voluntàriament es comunicaran mitjançant el correu electrònic.