Acte commemoratiu de les riuades del 1962

Avui a l’Escola, ha tingut lloc l’acte de commemoració dels 50 anys de la riuada de Terrassa. Tot els nens i nenes han recordat els fets que van succeir l’any 62 representant, de forma simbòlica, la pluja que aquella nit va provocar aquella catàstrofe. També han volgut recordar i agrair la solidaritat del poble de Pàmies que va ajudar a construir la nostra Escola.

Aquest acte ha tingut ressò a molts mitjans de comunicació locals, podeu veure els articles que han escrit sobre aquest esdeveniment o podeu veure el vídeo de l’acte.

Aqui podeu veure les imatges cedides del Diari de Terrassa, del Servei de Protocol de l’ Ajuntament de Terrassa i del Sr. Albert Carretero, pare dels alumnes : Maria i Joan Prat.