Club de ciències: Mathléticos

Com ja sabeu la nostra escola té el seu propi Club de Ciències amb alumnes i pares molt motivats. L’ objectiu d’ aquest Club és promoure la curiositat per l’ observació i el coneixement del medi natural, els seus fenòmens i lleis mitjançant el joc i experiments lúdics.

El dia 20 de maig vàrem fer la darrera sessió d’ aquest curs, amb una participació de 45 nens de Primària en dos torns de dues hores i la col·laboració de 9 pares.

En aquesta ocasió vam fer Matemàtiques i Càlcul Mental jugant amb els nombres.Amb un Bingo, jocs de cartes o comptant el valor de les paraules, també vam comptar els glòbuls vermells d’ una mostra de sang i ens vam proposar intentar valorar les caracteristiques físiques, mesurant l’ alçada i pes, enregistrant els batecs del cor, o mesurant la nostra velocitat i potència de llençament.