Primera sessió del club de ciències

El diumenge 27 de Novembre del 2011 es va celebrar la 1ª sessió del Club de Ciències de l’Escola França del curs 2011-12. Aquesta sessió va estar dedicada a fer de Detectius i descobrir Qui es el culpable.

La sessió Infantil van assistir 30 alumnes i es va estructurar en dos torns (1º torn els alumnes de P3-P4 i el 2º torn els alumnes de P5).

Els alumnes d’Infantil van aprendre a ser uns bons Detectius, per això varem veure com es deixen les petjades i les empremtes dactilars, també varem aprendre a descobrir un dibuix secret el qual ens va donar la pista per trobar el tresor “ Una caixa ple de caramels”.

La sessió de Primària van assistir 85 alumnes i es va estructurar en tres torns (1º torn cicle superior, 2º torn cicle inicial i el 3º torn cicle mitja)

Els alumnes de Primària van descobrir Qui era el Culpable després que la policia hagués rebut una denúncia de l’existència de bitllets falsos i fes un escorcoll a una oficina i a una impremta, on es varen trobar diferents proves que s’han d’analitzar. Les diferents proves, eren tals com obtenir missatges amagats, l’ extracció d’empremtes dactilars, la detecció de bitllets falsos, l’ observació de pèls al microscopi i la prova de l’ADN.

Ha estat una sessió molt intensa i esgotadora però hem après a fer de Detectius i a determinar el Culpable mitjançant unes proves molt concloents!!!